13

QUIZ

Zapraszamy do pierwszej części quizu o skrzydłowym reprezentacji Portugalii i Realu Madryt,... ROZWIĄŻ QUIZ

David Alaba następcą Marcelo?

Doniesienia -Arek- @19.10.2014 | Przeczytano 3157 razy

David Alaba następcą Marcelo?
Źródło: flickr.com

Jeżeli Brazylijczyk zdecyduje się opuścić Los Blancos, działacze Realu będą chcieli ściągnąć Austriaka.

Po tym jak Marcelo wyznał, że chciałby pewnego dnia zagrać w barwach Juventusu Turyn, rozpoczęła się lawina plotek na temat, kto miałby ewentualnie zastąpić Brazylijczyka. Według strony Calciomercato.it, faworytem działaczy Realu Madryt jest zawodnik Bayernu Monachium, David Alaba.

Austriak mimo młodego wieku, jest już uważany za jednego z najlepszych lewych obrońców na świecie. David Alaba może również grać na pozycji defensywnego pomocnika, o czym mogliśmy się przekonać w zeszłym sezonie. Ściągniecie obrońcy będzie bardzo trudne, ponieważ David to jeden z liderów Bayernu Monachium.


Źródło: marca.com

Tagi: Bayern Monachium, David Alaba, doniesienia, Juventus Turyn, Marcelo, Real Madryt

Komentarze (66 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

Poziom: 45
dodano: 04.06.2015, 17:21, #1 realista114
Według mnie Alaba przydałby się w Realu,ale Bayern będzie chciał pewnie za niego dużo pieniędzy.
Poziom: 35
dodano: 13.02.2015, 14:20, #2 MrTron7756
David Alaba w Realu to by było dobre posunięcie.
Poziom: 41
dodano: 24.10.2014, 01:23, #3 Popaj
Dzięki Bogu, że jest RealMadryt.pl i LosBlancos.pl bo wygląda na to, że to koniec już tej strony. Na długo się nie podniosła ...
Poziom: 12
dodano: 23.10.2014, 18:39, #4 mietus12
Nie wiem gdzie to napisać ale porządna rozpierducha należy sie adminą dlaczego już pisze Wyobrażmy sobie ze wczorajszy mecz nie oglądałeś bo ci prąd wyłączyli ,taki pech .więc następnego dnia chcesz wiedzieć jak poradziła sobie twoja ulubiona drużyna ,co robisz wchodzisz tu ,ale tu admini spią jest prawie 19 godzina i żadnego newsa choćby wzmianko o wczorajszym meczu .Co jest do cholery ,tak nie robi porządna strona
Poziom: 67
dodano: 23.10.2014, 18:52, #5 Wronek
nie ma i nie będzie, strona po raz kolejny pada
Poziom: 30
dodano: 22.10.2014, 14:28, #6 Nefr3n
Coś ostatnio opuściła się ta stronka. Żadnych nowych Newsów od 2 dni nie widziałem!:)
Poziom: 67
dodano: 22.10.2014, 14:32, #7 Wronek
no, na to wygląda - niestety
Poziom: 33
dodano: 22.10.2014, 14:57, #8 El Madridista
Spokojnie, może za rok ktoś kupi stronę i przez miesiąc znów będzie dobrze, w dodatku poobiecują jak zwykle, że wkraczają do walki z rm.pl pod względem ilości wiadomości itd. Skończy się tak samo jak zawsze, ale co tam ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2014, 14:59

Poziom: 30
dodano: 22.10.2014, 15:00, #9 Nefr3n
Nie no może czasu nie mają.
Poziom: 67
dodano: 22.10.2014, 17:50, #10 Wronek
zbyt długiego żywota po tych zmianach strona nie miała.
Poziom: 44
dodano: 22.10.2014, 19:20, #11 aniiia92
jeśli ktoś nie ma czasu to po się za to zabierał?
Poziom: 13
dodano: 23.10.2014, 15:12, #12 Pablito
I tu jest główne pytanie. Właściciele serwisu mieli w nosi ludzi, którzy codziennie pisali newsy, uzupełniali tabele czy prowadzili facebooka. Nasza (redakcji) rola polegała na pisaniu newsów i trzymaniu mordy nisko, zresztą nikt z właścicieli nie odpowiedział nam od ponad miesiąca jaki ma plan na to wszystko. Niestety, to musiało się tak skończyć.
Poziom: 67
dodano: 23.10.2014, 16:24, #13 Wronek
czyli chyba powtórka z "rozrywki"
Poziom: 33
dodano: 23.10.2014, 16:28, #14 El Madridista
Norma.
Poziom: 30
dodano: 19.10.2014, 21:59, #15 orfik11
Osobiście biorę w ciemno taką zamianę. Od 2-3 lat ten chłopak bardzo szybko się rozwija. Marcelo robi jak na obrońcę okropne dziury w obronie, nie nadąża. Jest lepszym ofensywnym zawodnikiem aniżeli defensorem. Ja na tej pozycji wolę Fabio.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 01:55, #16 Popaj
Marcelo zjada Portugalczyka w ataku a w obronie jest na tym samym poziomie. Do tego Fabio jest szklany jak mało kto. Marcelo > Coentrao
Poziom: 32
dodano: 20.10.2014, 07:12, #17 Buggy95
Marcelo w obronie na tym samym poziomie co Fabio? Pozostawię to bez komentarza...
Poziom: 36
dodano: 20.10.2014, 10:15, #18 El_Mastero
Bez jaj Marcelo w życiu nie był na poziomie Fabio w obronie. W poprzednim sezonie było nieźle, ale w tym znowu go zajeżdżają. Portugalczyk jest dużo lepszym obrońcą. Marcelo mógł być kapitalnym skrzydłowym. Ma świetną technikę, dobry drybling i niezły strzał.
Poziom: 33
dodano: 20.10.2014, 14:25, #19 El Madridista
Odwrotnie. W ataku są na tym samym poziomie a w obronie Fabio zjada Marcelo. Ja wiem, że panuje przekonanie, że Brazylijczyk jest świetny ofensywnie, ale ostatnio i w tym aspekcie się opuścił. Dla mnie to zmarnowany piłkarz, bo miał zadatki na najlepszego lewego obrońcę świata, ale nic z tego nie wyszło i obecnie, od jakichś 2-3 sezonów jest po prostu przeciętny, nie licząc pojedynczych przeblysków.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 14:27, #20 Popaj
W ataku Marcelo jest o 3 klasy lepszy od Fabio a w obronie jeśli nie na tym samym poziomie to z małą przewagą Portugalczyka. Prawda jest taka , że gdy grał Coentrao to gra Królewskich wyglądała marnie i zawsze dopiero po wejściu Marcelo gra nabierała tempa i zaczynaliśmy stwarzać więcej okazji pod bramką rywala. A do tego kontuzje Fabio są notoryczne i więcej czasu spędza na rehabilitacji niż na grze. Portugalczyk jest jednym z najbardziej "szklanych" zawodników w naszej historii. Wymienić go na innego solidnego lewego defensora to byłby świetny ruch.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 14:29, #21 Popaj
W ataku Marcelo jest o 3 klasy lepszy od Fabio a w obronie jeśli nie na tym samym poziomie to z małą przewagą Portugalczyka. Prawda jest taka , że gdy grał Coentrao to gra Królewskich wyglądała marnie i zawsze dopiero po wejściu Marcelo gra nabierała tempa i zaczynaliśmy stwarzać więcej okazji pod bramką rywala. A do tego kontuzje Fabio są notoryczne i więcej czasu spędza na rehabilitacji niż na grze. Portugalczyk jest jednym z najbardziej "szklanych" zawodników w naszej historii. Wymienić go na innego solidnego lewego defensora to byłby świetny ruch.
Poziom: 33
dodano: 20.10.2014, 15:31, #22 El Madridista
Dobra, jak porównujemy pod względem umiejętności to chyba podatność na kontuzje się nie liczy. Tak poza tym to ciężko mi coś odpisać, nie wiem, uważniej oglądaj mecze, przecież Marcelo w obronie jest slabiutki, a zeby jeszcze do obrony wracał... Fabio go zjada, w formie jest nie do przejścia. W ataku są na równi, Marcelo robi czasem zamieszanie, ale mało z tego wychodzi. Wrzutki a'la Alves mnie niestety nie jarają... Spotkania w których wchodził z ławki i gra się poprawiała... Na palcach jednej ręki policzę te z ostatniego sezonu. Jeszcze co do tego, że Fabio jest szklany - Marcelo również. Różnica jest taka, że Fabio wraca po kontuzji i już gra na najwyższym poziomie, a Brazylijczyk po przerwie rozpędza się jak komputer sprzed 10 lat po restarcie.
Poziom: 36
dodano: 20.10.2014, 16:24, #23 El_Mastero
W obronie Fabio zjada Marcelo. Z tym nie można dyskutować. Marcelo jest często objeżdżany jak dziecko. Fabio nie da się tak łatwo przejść. W ataku Marcelo daje więcej rozwiązań, odciąga uwagę od Ronaldo, ale często jest mało konkretny. Taki Fabio jak się podłącza to robi wiele dobrego- np. asysta z Bayernem przy golu Karima. Faktem jednak jest to, że Coentrao jest strasznie szklany, co chwilę łapię jakąś kontuzje. Gdyby nie te kontuzje śmiało by go można nazwać najlepszym LO świata, albo chociaż TOP3 LO na świecie.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 20:50, #24 Popaj
Tyle , że boczny obrońca to w dzisiejszej piłce dodatkowy zawodnik ofensywny , który swoimi wejściami na skrzydłach wspomaga ofensywę zespołu i zarówno asystuje jak i strzela bramki tak jak to robią Carvajal i Marcelo a Coentrao i Arbeloa z przodu to jeźdźcy bez głowy częściej tracą w głupi sposób piłki niż pomagają ofensywnym zawodnikom a o strzelaniu bramek już nie wspomnę. To już nie te czasy , że obrońcy byli tylko od destrukcji i bronienia własnej bramki. El Madridista Zawodników porównujemy pod każdym względem. Marcelo szklany tak jak Coentrao ? Człowieku , albo interesujesz się Realem z doskoku albo nie myślisz logicznie. Przejrzyj statystyki absencji zawodników i sprawdź ile razy w sezonie wypadał Portugalczyk a ile Brazylijczyk i na jakie okresy.
Poziom: 36
dodano: 20.10.2014, 20:58, #25 El_Mastero
Ile Marcelo nastrzelał tych bramek? Carvajal nie trafił chyba ani jedne j(przynajmniej w tym sezonie). Fabio też potrafi zaliczyć asystę. Ja wiem, że w dzisiejszym futbolu boczni obrońcy musza się podłączać,ale......bez względu na wszystko głównym zadaniem obrońcy jest bronienie. Zwłaszcza w ustawieniu bez klasycznej 6. Marcelo w obronie jest przeciętny, nie bez powodu na lepszych rywali wychodzi Fabio (jeśli jest zdrowy).
Poziom: 33
dodano: 20.10.2014, 21:04, #26 El Madridista
Napisałem, że tak jak Coentrao? Problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem tylko, że też jest szklany. Fakt, może przesada, ale trochę tych kontuzji było... Dalej... Fabio jest bdb w ofensywie i nie daje dużo mniej niż Marcelo który napier***a czasem tymi bezsensownymi wrzutkami, że aż oczy bolą. Ten błysk sprzed kilku sezonów zatracił, dynamika też już nie ta... Coentrao jest może gorszy technicznie ale jednak jeździec bez głowy to to nie jest i od Arbeloi jest w ofensywie dużo lepszy. Fakt, to już nie te czasy, że boczny obrońca ma głównie bronić, ale chyba jeszcze nie te, w których boczny obrońca ma mieć na obronę wyje**ne. No sorry, jednak z nazwy obrońca, więc ten argument do mnie nie trafia. Przy naszym obecnym środku pola wolę obrońcę, który broni solidnie.
Poziom: 33
dodano: 20.10.2014, 21:07, #27 El Madridista
Cholera, Mastero, zacząłem pisać przed tym jak dodałeś jakby co ;) Na fonie jade i już ciężko. Ale widać myślimy bardzo podobnie.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 21:21, #28 Popaj
Ja nigdzie nie napisałem , że boczny obrońca ma mieć "wyje***ne" na obronę więc chyba również problem z czytanie ze zrozumieniem. Napisałem, że w obecnej piłce boczny obrońca prócz obrony musi wspomagać atakujących. Nie ma sensu dalej ciągnąć tych słownych przepychanek. Ty będziesz po stronie Fabio a ja Marcelo i ok. Każdy ma swoje racje i niech tak zostanie. Ale jak miałbym podsumować to : Obrona : Coentrao > Marcelo Atak : Marcelo > Coentrao Technika : Marcelo > Coentrao Szybkość : Marcelo > Coentrao Łapanie kontuzji : nieporównywalnie więcej łapie ich Portugalczyk Koniec końców najlepiej byłoby jak zostaliby obydwaj !!! I tego Wam jak i sobie życzę ...
Poziom: 30
dodano: 20.10.2014, 21:23, #29 orfik11
kolega chyba mecze ogląda jedynie w ....prasie. Człowieku. Marcelo w obronie to....brak obrońcy. Zacznij oglądać mecze i analizować. Pozdrawiam
Poziom: 30
dodano: 20.10.2014, 21:25, #30 orfik11
Obrońca nade wszystko ma być pewny w obronie. Ofensywa to wartość dodana. Roberto Carlos się tu kłania.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 21:30, #31 Popaj
Mecze oglądam od 1999 roku i nie tylko w TV ale i na żywo więc takie docinki małolacie zachowaj dla siebie. Piszesz , że Marcelo w obronie to brak obrońcy więc to chyba Ty meczy nie oglądasz bo to on uratował nam między innymi tyłki w meczu z Ludogorcem wybijając piłkę , którą Iker odprowadzał tylko wzrokiem. Nawet Carlo docenił jego poprawę w ostatnich wywiadach ale Ty tego nie widzisz. Brawo.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 21:36, #32 Popaj
A co do R.Carlosa to widać , że chyba kibicujesz od niedawna bo Thunder Thighs też gorszy był w obronie a lepszy w ataku więc nietrafiony przykład. I żeby nie było to Łysy był jest i będzie dla mnie ideałem lewego defensora.
Poziom: 33
dodano: 20.10.2014, 21:45, #33 El Madridista
Czepiasz się już, bo ja nie pisałem nigdzie, że Ty tak uważasz, po prostu moim zdaniem Marcelo gra tak jakby go obrona w ogóle nie obowiązywała. Tyle tylko chciałem dodać. I jak sobie życzysz, koniec tematu, chciałbym to oczywiście jeszcze pociągnąć dalej ale ok.
Poziom: 41
dodano: 20.10.2014, 22:31, #34 Popaj
"Fakt, to już nie te czasy, że boczny obrońca ma głównie bronić, ale chyba jeszcze nie te, w których boczny obrońca ma mieć na obronę wyje**ne. " wygląda to inaczej. Indywidualna interpretacja Twojej wypowiedzi. Co do ciągnięcia tego tematu to nie ma sprawy.
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 05:34, #35 El Madridista
Idąc tym tokiem rozumowania mogę zarzucić Ci, że nie pisałem przecież nigdzie, że boczny obrońca nie musi być dobry w ofensywie ;) Ciągnąć temat? Nie, odechciało mi się.
Poziom: 41
dodano: 21.10.2014, 12:24, #36 Popaj
"Dobra, jak porównujemy pod względem umiejętności to chyba podatność na kontuzje się nie liczy. " a gdzie ja pisałem , że porównujemy ich pod względem umiejętności ? Itd. Itd. Jeśli porównuje się zawodników to pod każdym względem. Brak logiki z Twej strony. Każdy aspekt jest ważny. A Portugalczyk wygrywa z Kanarkiem tylko w obronie a przegrywa pod względem ataku, szybkości , techniki. Do tego dochodzi podatność na kontuzje u Fabio. Tak więc 4:1 dla Marcelo. Wytykać mogę Ci tak do us...nej (jak i ty zapewne też) ale robi się to płytkie i zaczyna brakować Ci argumentów a taka wymiana zdań mnie nudzi więc pozostań przy swoim i żyj z tym.
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 12:35, #37 El Madridista
Koleś, to piszę przecież że to bez sensu, nie sugerowałem nic w swojej wypowiedzi, że coś mówiłeś, jeśli tak nie było, a Ty odwrotnie, zasugerowałeś w tym jednym zdaniu, że napisałem iż jest tak samo szklany, ale przecież nie pisałem tego. Co do porównywania to z ataku wyciągasz szczegóły i piszesz technika, szybkość, itd., to wyciągnij szczegóły z obrony, gra def 1vs1, poświęcenie, kondycja, odbiór... W tym wszystkim wygrywa Fabio a ty mi tu o jakimś 4:1... Mnie argumentów nie brakuje, sam chciałeś zakończyć dyskusję. A jeszcze co do szybkości to nie jestem taki pewien.
Poziom: 41
dodano: 21.10.2014, 13:55, #38 Popaj
Pierwsze zdanie , ach szkoda odpowiadać. Napisałeś "Co do porównywania to z ataku wyciągasz szczegóły i piszesz technika, szybkość, itd." ---> tak więc jeśli według Ciebie technika i szybkość to szczegóły w ataku to rzeczywiście nie mamy o czym pisać bo nie znasz podstawowych cech atakującego zawodnika (a boczny obrońca we współczesnym footballu takim winien być). Nie będę już też ponownie przytaczał statystyk strzeleckich i "asystenckich" bo w tych Coentrao przy Júniorze wygląda blado. Zgadzam się , że pod względem defensywy i destrukcji to Portugalczyk jest górą ale zrozum , że tylko od defensywy mamy środkowych obrońców + def. pom. a boczni obrońcy muszą siać popłoch w obronie rywala i notować asysty i trafienia jak np. Alaba , Alves, Alba, Carvajal, Debuchy a kiedyś Lahm i Evra, dawno/niedawno R.Carlos i Lizarazu. Co do szybkości nie jesteś pewien ? To cofnij się do presezonu w USA bodajże 2 sezony temu gdzie były robione testy szybkościowe i najszybszymi zawodnikami deklasującymi innych byli CR7, właśnie Marcelo i Fideo. Teraz do tego grona dołączył zapewne Carvajal i Bale. Ty cenisz przede wszystkim u bocznego obrońcy aspekty defensywne (tak wynika z twych wypowiedzi) a ja ofensywne i na tym poprzestańmy.
Poziom: 36
dodano: 21.10.2014, 15:34, #39 El_Mastero
Jeśli mogę się wtrącić. Co do zdania- "Zgadzam się , że pod względem defensywy i destrukcji to Portugalczyk jest górą ale zrozum , że tylko od defensywy mamy środkowych obrońców + def. pom. a boczni obrońcy muszą siać popłoch w obronie rywala i notować asysty i trafienia" My nie mamy defensywnego pomocnika, wiem że pisałeś ogólnie o zadaniach, ale w Realu Madryt na tę chwilę nie ma defensywnego pomocnika (chodzi mi o pierwszy skład). Środkowi pomocnicy- Kroos, Modric i James to piłkarze bardziej ofensywni niż defensywni ( niby Kroos gra jako 6, ale często niema go z tyłu kiedy jest potrzebny). Dlatego w Realu, boczni obrońcy musza dobrze bronić. Nie bez powodu na lepszych rywali wychodzi Fabio. To tyle, gdybyśmy mieli typowego przecinaka, byłbym za pierwszym składem dla Marcelo, jednak jak narazie jestem za Portugalczykiem.
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 15:48, #40 El Madridista
Jak widać nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Atak jest ogólnie, a na to czy ktoś dobrze atakuje składa się technika, szybkość itd. Obrona też jest ogólnie, a składa się na to odbiór, wślizg, waleczność, kondycja itd. Wiesz teraz o co mi chodzi? Jak piszesz, że Marcelo jest lepszy w ataku to nie dopisuj jeszcze tej szybkości i innych żeby było 4:1... Trzeba by wyciągnąć to wszystko, też z obrony, i wtedy porównać. Po raz kolejny wyjeżdżasz mi z tym że boczni obrońcy muszą być ofensywni. Fakt, zgadzam się, ale powinieneś zrozumieć, że boczni obrońcy to nadal obrońcy. Piłka zmieniła się tak, że teraz muszą również wspierać atak, a Fabio robi to moim zdaniem bardzo dobrze. I może w Realu nie ma świetnych statystyk, ale wszystko przez to, że na początku nie miał tutaj łatwo. Ogólnie jednak rzecz biorąc Coentrao tak źle pod tym względem nie wypada, jeśli bralibyśmy pod uwagę wszystkie sezony, te z Benfiki też. Przytaczasz Evrę czy Debuchy'ego - chętnie poznam ich statystyki, bo jakoś nie pamiętam aby tak często strzelali czy asystowali. Carvajal też coś nie strzela, a podobno taki ofensywny obrońca. Coentrao też ma po swojej stronie Cristiano, więc... Nie jest w tej ofensywie taki zły, a jakby wrzucał tyle co Marcelo to też miałby więcej asyst na przykład.
Poziom: 41
dodano: 21.10.2014, 18:25, #41 Popaj
El_Mastero I dlatego Carlo stara się zrobić z Kroosa def. pomocnika żebyśmy takowego mieli (chodzi mi o podstawowy skład) a zimą zapewne sprowadzą kogoś na tą pozycję a sprzedadzą Khedirę (mam nadzieję). Poza tym Ancelotti stara się wpoić zawodnikom , że wszyscy bronią i wszyscy atakują i tak jak napisałeś wtedy jak ulał pasuje Marcelo. El Madridista Kondycja i waleczność to nie tylko aspekty gry obronnej ale i w ataku. Napisałeś "I może w Realu nie ma świetnych statystyk, ale wszystko przez to, że na początku nie miał tutaj łatwo. Ogólnie jednak rzecz biorąc Coentrao tak źle pod tym względem nie wypada, jeśli bralibyśmy pod uwagę wszystkie sezony, te z Benfiki też." Łącznie w Realu i Benfice strzelił 3 bramki + 7 na wypożyczeniach w Rio Ave i Nacional Funchal co daje 10 trafień (przypomnę , że został wypożyczony do Realu Saragossa i wystąpił w nim 1 raz, czemu ?) a Marcelo 25 bramek z czego 15 w samym Realu więc jak dla mnie to jest to deklasacja jeśli chodzi o obrońców. Portugalczyk zagrał od 2011 czyli odkąd jest w Realu 83 razy i zdobył 1 bramkę i 4 razy asystował !!! Takie statystyki to mógł mieć boczny obrońca 10 lat temu ale nie obecnie. Zaś Marcelo łącznie w Realu strzelił 19 bramek i 37 razy asystował więc to dobitnie pokazuje , że jest lepszym zawodnikiem w ofensywie. I piszesz , że Coentrao miał na początku trudno (nie miał łatwo) a Marcelo nie ? Pierwszy sezon praktycznie cały przesiedział bo wówczas grał jeszcze R.Carlos. Mówisz , że Marcelo sporo piłek wrzuca w pole karne i własnie za to ostatnio został pochwalony przez CR7 jak i Carlo, bo to właśnie Włoch tego wymaga. I między innymi dzięki tym wrzutkom ma tyle tych asyst. Napisałeś jeszcze "Coentrao ... Nie jest w tej ofensywie taki zły, a jakby wrzucał tyle co Marcelo to też miałby więcej asyst na przykład." No własnie, gdyby ..... A kto mu bronił wrzucać ? Wręcz wymagano tego od niego ale on wolał tracić piłki na rzecz przeciwnika, a może po prostu mu to nie wychodzi ?! Carvajal ? Grał tu dopiero pierwszy sezon i trafił 2 razy a jego pomoc w ofensywie jest naprawdę wielka. Podsumowując Fabio w obronie jest bardzo dobry a w ataku mierny zaś Marcelo jest fenomenalny w ataku (jako obrońca) a w obronie dobry i będzie coraz lepszy.
Poziom: 32
dodano: 21.10.2014, 18:50, #42 Buggy95
Tak, rzeczywiście Marcelo dobry w obronie... Można to było zauważyć nawet w poprzednim meczu, gdzie w żałosny sposób ciągle gubił krycie... Tak samo nie rozumiem gadania, że Fabio jest mierny w ofensywie... A Marcelo niby taki w tym fenomenalny? Ostatnio nie wyróżnia się niczym poza bezsensownymi wrzutkami a'la Alves...
Poziom: 41
dodano: 21.10.2014, 19:00, #43 Popaj
Buggu95 Przeczytaj całość leniwcu bo widocznie statystyk nie doczytałeś. Czepiasz się jego ostatniego meczu gdzie gubił krycie ale bardzo dobrze wspomagał atak. Poza tym przypomnij sobie ostatni mecz w LM z Ludogorcem gdzie uratował nam tyłki wybijając piłkę zmierzającą do naszej bramki , którą Iker odprowadzał tylko wzrokiem. Wytykasz tylko błędy a plusów nie widzisz. Trochę obiektywizmu proszę.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 21.10.2014, 19:10

Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 19:19, #44 El Madridista
Sorry, ale moim zdaniem te wrzutki są idiotyczne, nie popieram ich w takiej ilości, kojarzy mi się to tylko z Alvesem, z żadnym innym bocznym obrońcą... Jeśli już chce tyle wrzucać to niech schodzi bliżej linii końcowej. Carlo chwali wszystko i wszystkich, a Cristiano, nie pamiętam tej wypowiedzi, poza tym, takie słowa nie są nic warte, nic nie mówią. Mnie one frustrują a z tymi stratami Coentrao to chyba żartujesz, bo to Brazylijczyk traci piłkę częściej, takie jest przynajmniej moje odczucie, nie uważam że błędne. I nawet jeśli Marcelo jest, no powiedzmy, dobry w defensywie, to niweczy to tym, że nie chce mu się prawie w ogóle do niej wracać.
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 19:21, #45 El Madridista
I jeszcze jedno - takie wybicia z linii bramkowej czasem zdarzają się nawet napastnikom, wielka mi rzecz... Już go za to nie gloryfikujmy. Marcelo nie wraca i to jest fakt a nie czyjaś opinia.
Poziom: 41
dodano: 21.10.2014, 20:24, #46 Popaj
Przypomnę Ci , że 90 % bramek , które strzela A.Madryt pochodzi ze stałych fragmentów gry czy też centr/wrzutek , które wykonuje chociażby Juanfran. Z Barcy prócz Alvesa robi to Alaba. Co do akcji obronnej , którą przytoczyłem to nie było to wybicie z linii bramkowej (ktoś tu meczu nie oglądał) tylko Marcelo jako jedyny rzucił się w linię strzału i ciałem wybił piłke mimo, że bliżej byli inni nasi zawodnicy a napisałem o tym bo skoro ktoś wymienia błąd Brazylijczyka to ja mam prawo podać jego dobrą interwencję. I nie gloryfikuję nikogo a juz na pewno nie Marcelo bo jak już pisałem to w obronie brakuje mu sporo do ideału. Ale jeśli chodzi o atak to będę go chwalił bo jest za co. Nie jestem fanem filmikami podpierania swoich tez ale w tym wypadku uczynię to https://www.youtu(...)ZZI64NVk
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 20:31, #47 El Madridista
Meczów Atletico nie potrafię oglądać. Alba nie Alaba i nie w takiej ilości jak Marcelo, tak jak mówię, wrzutki Marcelo przypominają mi tylko te Alvesa.
Poziom: 33
dodano: 21.10.2014, 20:39, #48 El Madridista
Marcelo to jednak obrońca, równie dobrze na lewej obronie mógłby grać Bale ale nie gra bo nie potrafi bronić tak jak Marcelo, nie dlatego, że nie jest tak dobry w ofensywie. A czy mecz oglądałem... Nie pamiętam tej sytuacji ale pewnie widziałem, jednak no... Chwała mu za to ale i tak fakt jest taki, że on zazwyczaj nie wraca.
Poziom: 41
dodano: 23.10.2014, 16:12, #49 Popaj
Tak czy siak lepiej z nim na boisku niż bez niego. Dla mnie to świetny zawodnik koniec kropka.
dodano: 22.10.2014, 15:57, #50 kolgejt [176.241.73.***]
Fajnie ze zmieniliscie layout strony , ale to nie wszystko. Ludzi do pracy nie macie ?? Mecz z Liverpoolem dzisiaj a tu newsy sprzed 2 dni. Realmadryt.pl pomimo ze ma jeszcze stary layout strony , to zabija Was intensywnoscia swoich newsow. Do roboty , albo tu nie wroce , moze byc nas wiecej !!
Poziom: 48
dodano: 20.10.2014, 11:31, #51 ElGreco
Co sie dzieje a liga typerow?
Poziom: 67
dodano: 20.10.2014, 11:36, #52 Wronek
jakieś problemy mieli, podobno następna kolejka ma już być
Poziom: 48
dodano: 20.10.2014, 11:40, #53 ElGreco
Szkoda kurcze bo z "obstawienia" wyszly mi trzy dokladne i trzy "ze stosunkiem". Ale, czekamy :)
Poziom: 67
dodano: 20.10.2014, 11:47, #54 Wronek
No to trochę pechowo. Mi dwa dokładne, a reszta jakieś pojedyncze punkty, (stosunków bramkowych) nie patrzyłem, ale cóż, jeszcze wiele kolejek do końca :P
Poziom: 30
dodano: 19.10.2014, 23:22, #55 Nefr3n
Moim zdaniem Marcelo dawałby więcej jakości w pomocy niż w obronie. Na ten moment moim faworytem na lewą obronę jest Fabio. Jeżeli Marcelo chciałby odejść lub klub miałby intencję by go sprzedać to najlepszą decyzją na kupno lewego obrońcy byłby Alaba chociaż wątpię by FCB go chciał puścić.
Poziom: 51
dodano: 19.10.2014, 19:58, #56 simon24@vp.pl
Alaba jest chyba nie do wyjęcia z Bayernu. Marcelo podobno się nigdzie nie wybiera.
Poziom: 39
dodano: 19.10.2014, 19:54, #57 RealMadridFan
No to jest dobry grajek , ale ciekawe czy chcieliby go sprzedac... A jak juz , to za ile ... I nikt jeszcze nie odchodzi mamy Fabio i Marcelo.
Poziom: 19
dodano: 19.10.2014, 18:29, #58 RealTomek11
Marcelo nie odejdzie to prawdziwy madridista!!! Odejść może w wieku 30 lub 32 lat a wtedy będzie juz nowe pokolenie i nowi dobrzy zawodnicy dla naszego klubu :)
Poziom: 26
dodano: 19.10.2014, 15:31, #59 rydzykant
odejsca fabio tez nie mozna wykluczyc, ale alaba nie jest do wyciagniecia. wg mnie ricardo rodriguez z werderu bylby rownie dobra opcja.
Poziom: 67
dodano: 19.10.2014, 15:32, #60 Wronek
Rodriguez gra w Wolfsburgu, nie Werderze
Poziom: 26
dodano: 19.10.2014, 17:15, #61 rydzykant
oczywiscie. dzieki za poprawienie.
Poziom: 41
dodano: 19.10.2014, 16:00, #62 Popaj
Marcelo musi zostać. Lepiej szklanego Fabio zamienić na Alabe choć to raczej niemożliwe.
Poziom: 48
dodano: 19.10.2014, 15:23, #63 ElGreco
Jak faktycznie Marcelo odejdzie, choc wierze ze nie, to brac w ciemno. Mega gracz na lata.
Poziom: 4
dodano: 19.10.2014, 13:45, #64 rogal13999
Wg mnie byłby to bardzo dobry transfer, tylko problem w tym że Bayern nie chce go sprzedać :/
Poziom: 67
dodano: 19.10.2014, 13:31, #65 Wronek
Po pierwsze Marcelo nie odejdzie, to że coś tam powiedział (pomijając fakt, czy jak to w mediach jest bardzo popularne jego słowa nie zostały tak poprzekręcane, aby im fajnie wyglądało) to jeszcze nic nie znaczy. Co miał innego powiedzieć. A po drugie Bayern to nie jest zespół który musi sprzedawać swoich piłkarzy, nie potrzebują na gwałt kasy, więc i na pewno by Alaby nie sprzedali
dodano: 19.10.2014, 13:25, #66 Cristoforo [83.9.119.***]
Jeżeli Marcelo nas opuści to jak najbardziej jestem za transferem Alaby do naszego zespołu.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.