13

QUIZ

Quiz w roli głównej z Robertem Carlosem ROZWIĄŻ QUIZ

Wynocha!

Publicystyka Crystal @29.08.2014 | Przeczytano 3523 razy

Dotyczy: Iker Casillas

Wynocha!
Źródło: flickr.com

Odszedł Mourinho, skończyły się problemy? Chcielibyście, żeby tak było! Ja też bym chciał, ponieważ dobro ukochanej drużyny stawiam ponad wszystko - nawet za cene odejścia mojego idealnego trenera. Felieton redaktora naszego serwisu.

Poniższy artykuł nie jest oficjalnym stanowiskiem strony, a jedynie opinią redaktora serwisu.


Odszedł Mourinho, skończyły się problemy? Chcielibyście, żeby tak było! Ja też bym chciał, ponieważ dobro ukochanej drużyny stawiam ponad wszystko - nawet za cene odejścia mojego idealnego trenera. Jednak prawdziwe problemy dopiero sie zaczynają, a to co gnębi nas już od dłuższego czasu dostrzegacie wszyscy teraz. W końcu widać jak na dłoni że nie jest nim Jose Mourinho chociaż jest niemu po części winny.


Chciałoby się powiedzieć, że jest źle i będzie jeszcze gorzej. Czy da się temu jeszcze zapobiec? Szczerze, mam dość cokolwiek mówić na temat obecnej sytuacji w klubie. Wszyscy wiemy, kto rządzi w Realu, a tegoroczne transfery tylko to pokazują. Kto podpadnie Casillasowi ten wypada z karuzeli i kończy się dla niego dzień dziecka i przygoda z Realem Madryt. Jasne, że możecie powiedzieć, iż jestem zbyt daleko drużyny, aby wyciągać takie wnioski. Nie chcę wyjść na jakiegoś pieniacza, niezmiennie jednak mi nie grozi kara pieniężna nałożona przez klub lub federacje, ba, nawet nie zablokują mi dostępu do kanałów sportowych w moim telewizorze, dlatego otwieram usta, unoszę w górę ręce i pytam: ile jeszcze, cholera ile jeszcze?


Iker był kiedyś świetnym piłkarzem, wzorem (także moim), cnotą i uosobieniem skromności i ideału człowieka, a także piłkarza. Wszystko się zmieniło. Z wielkiego bramkarza, który wielokrotnie ratował nam dupsko zrobił się przeciętny piłkarzyna. Przepraszam za kolokwializmy, ale spójrzmy prawdzie w oczy, takie są fakty. Nie ma już świętego, jest Iker Casillas. Nikt nie jest bez wad, także nasz kapitan, ani żaden z nas. Gadam jakbym chciał wykrzyczeć, że za zło całego świata odpowiada Hiszpan, jednak nie uważam tak. Za zło całego świata, nie odpowiada on, jednak za zło wyrządzone w klubowych budynkach piłkarzom, którym w żyłach płynie krew Madridismo już tak.


Oczywiście, że to nie Iker mówi Florentino Perezowi "tego kup, tego musimy się pozbyć" bo podpadało by to pod jawną patologie. Po prostu jeżeli ktoś nie podoba się Casillasowi to automatycznie nie podoba się hiszpańskiej prasie, a jawnych przykładów na moją teze nie musimy długo szukać (Xabi, Arbeloa, Diego, Mou). Wiecie, że jeżeli ktoś nie podoba się prasie, czy innym środkom masowego przekazu nie podoba się także ludziom. Chyba nie musze Wam mówić jak bardzo media ogłupiają społeczeństwo i jaki wpływ na bezmózgiego człowieka ma "ludzik" zza ekranu w telewizorze czy druk na papierze.


Tylko człowiek głupi i ślepy nie zauważy w czym, a tak naprawde w kim tkwi problem i bez kogo byłoby lepiej. Osoba która tego po prostu nie widzi nigdy nie powinna nazwać siebie Madridistą i kibicem tego klubu. Nie zabraniam Wam być fanami Casillasa i nadal, mimo wszystko go podziwiać. Prosze tylko o to abyście spójrzeli na sprawę i zdjeli w końcu klapki z oczu. Wiem, że może być to dla Was trudne, w końcu ludzie pierwotni też na początku nie wychodzili z jaskiń, a gdy już się za to wzieli to trwało to sporo czasu.

twitter.com/CrystalRMnet


Źródło: własne

Tagi: Iker Casillas, Real Madryt

Komentarze (56 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

Poziom: 25
dodano: 29.04.2015, 11:12, #1 burgermadridistas
Hala Madrid
Poziom: 45
dodano: 21.03.2015, 09:14, #2 realista114
Myślę,że Casillas powinien odejść już z Realu,a na jego miejsca trzeba by było kupić De Gea lub Courtois.
Poziom: 7
dodano: 29.08.2014, 21:28, #3 ikerowa
1. Plagiat ze strony rm.pl 2. Nie pier......, że Iker stoi za tym wszystkim. López odszedł, przyszedł Navas, bo to bardziej się opłacało Realowi ze względów marketingowych nich sprzedaż Ikera. 3. Odszedł Xabi, bo sam tego chciał - powiedział na konferencji. Pewnie uznał, że nie chce być jedynie zmiennikiem Kroosa, a na to się zapowiadało. 4. Skoro Ancelotti stawia na Casillasa, tzn, że chce mu dać szansę, na którą zresztą Iker zasługuje. Z Sevillą i Atletico bronił dobrze, ostatni mecz mu nie wyszedł, ale cały zespół gra źle nie tylko Iker. 5. Jeżeli odejdzie Arbeloa to także ze względów sportowych i nie doszukujcie się niewiadomo jakiej wrogości - wtedy, gdy niby Arbeloa olał Ikera, warto zauważyć, że lewą ręką klepnął go w biodro (?), a w meczu z Cordobą Casillas i Arbeloa nawet się przytulili. 6. Nie chwalcie znowu tak Mou, bo on wiele ma za uszami. Gdzie się pojawia, tam są konflikty. A Ancelotti osiągnął o wiele więcej w rok niż Jose przez 3 lata.
Poziom: 35
dodano: 29.08.2014, 21:33, #4 Carla
W ogóle tamta strona powinna raczej zmienić nazwę na AntyCasillas. pl :P
Poziom: 7
dodano: 29.08.2014, 21:34, #5 ikerowa
Otóż to. Obecnie najbardziej obiektywną stroną o Realu, która podaje wyłącznie newsy jest losblancos.pl. Na rm.pl redaktorzy tylko prowokują, a na tej zaczyna się to samo.
Poziom: 35
dodano: 29.08.2014, 21:45, #6 Carla
Ano właśnie, jeśli nadal będę miała wątpliwą przyjemność czytania tego typu tekstów jakiegoś dzieciaka to zapewne przeprowadzę się bez żalu, gdzieś gdzie jest normalnie.
Poziom: 16
dodano: 29.08.2014, 22:25, #7 realmadryt69
właśnie widać poziom redakcji.. żenada
Poziom: 25
dodano: 29.08.2014, 23:27, #8 kaczorek89pl

realmadryt69 napisał:

właśnie widać poziom redakcji.. żenada
Wstyd za takich ludzi jak Ty . Nie odpowiada Ci to wypad stąd ...
Poziom: 16
dodano: 30.08.2014, 09:57, #9 realmadryt69
a spier**laj dobra, jak wy to możecie krytykować a ja to nie ... żal prprostu co za frajerzy
Poziom: 16
dodano: 30.08.2014, 11:31, #10 raggunable
Myślę, że osiągnięcia Mou i Ancelottiego są porównywalne, pozwólcie, że przypomnę wam rekordowy sezon Realu 2011/12 kiedy w lidze byliśmy bezkonkurencyjni. Co prawda Mou osiągnął tylko to przez 3 lata, ale jednak warto o tym pamiętać.
Poziom: 15
dodano: 30.08.2014, 12:15, #11 Crystal
Dzieckiem mógłbym nazwać Ciebie, ponieważ nie wiesz koleżanko z kim rozmawiasz i co sobą reprezentujesz.
Poziom: 15
dodano: 30.08.2014, 12:25, #12 Crystal
Co do plagiatu; ja takie felietonu o Casillasie pisałem zanim koledzy z konkurencji o tym pomyśleli. http://www.realm(...)___.html
Poziom: 35
dodano: 30.08.2014, 14:50, #13 Carla
To może w związku z tym łaskawe mnie oświecisz tylko w tak, żeby to mogła zrozumieć.
Poziom: 39
dodano: 31.08.2014, 19:20, #14 RealMadridFan
Iker nie jest zbyt dobrym kapitanem, nie, on był dobrym kapitanem , teraz już nim nie jest , to to on napisał do Alvaro to dla mnie niewyobrażalne. To był mój idol, w sumie jeszcze nim jest, ale tak bardzo go już nie podziwiam. Tylko itrytuje mnie mieszanie jego umiejetnosci sportowych z piachem, nie jest to to samo co kiedyś ( jak na razie ) , lecz teraz zaczal odzyskiwac forme wraz z regularnoscia gry, co nie znaczy , ze mysle , ze powinien być bramkarzem nr 1, dla mnie powinien bronic ten , kto w lepszej formie, tylko jak to okreslic skoro Navas zagral 1 mecz ?!
Poziom: 13
dodano: 30.08.2014, 18:29, #15 Parala94
Crystal, ty to jednak masz coś z głową, świetne podsumowanie Ikera, na prawdę... Mieszajcie go dalej z błotem, legenda, której każdy nam zazdrości a wy tak go traktujecie ...
Poziom: 32
dodano: 29.08.2014, 23:00, #16 Vusapion
@EI_Mastero napisałeś to co każdy jak to ująłeś z "dłuższym stażem" widzi i nie rozumiem obrony Ikera przez pewne grono ludzi. Zapewne jak wielu kibiców królewskich uważam, że Ronaldo jest najlepszym piłkarzem na świecie, ale krytykuje go za słabe występy (może też trochę ze względu na bardzo wygórowane wymagania) więc tym bardziej nie rozumiem braku realnego spojrzenia na sytuację w bramce Realu. Casillas grał słabo już kilka miesięcy przed kontuzją, która zepchnęła go na ławkę i wciąż ma dół formy przez który Real o mały włos nie stracił decimy oraz w pewnej mierze odpowiada za fatalny występ Hiszpanów na MŚ. @MikuSia z tym, że Mou posadził Pepe na ławkę przez własną dumę masz rację, ale PROSZĘ przejrzyj na oczy i zobacz jak wygląda każda górna piłka lecąca na 5-6 metr naszego pola karnego. Jedną rzeczą, którą mogę powiedzieć na obronę Ikera jest fakt, że dolnych piłek nikt wciąż nie broni równie dobrze, ale to jest za mało, bo Real to klub w którym trzeba cały czas prezentować wysoką formę nawet jeżeli nazywasz się Ronaldo. @Carla nie mam zamiaru zaczynać z tobą jakiejkolwiek dyskusji, bo widząc poprzednie komentarze wiem, że i tak to nic nie zmieni, ale ochłoń trochę. Zaczynasz wypisywać komentarze w których nazywasz każdą osobę mającą inny punkt widzenia odnośnie Ikera niż ty w sposób łagodnie to ujmując nieadekwatny do sytuacji, żeby nie powiedzieć, że chory i nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale brzmisz podobnie do Macierewicza. P.S. Liczę na to, że Carlo da prawdziwą szansę Navasowi i ten pokaże kto powinien bronić królewskiego herbu.
Poziom: 35
dodano: 30.08.2014, 15:07, #17 Carla
Nie schlebiaj sobie, bowiem zbyt mocno cenię sobie mój czas, by bezsensownie tracić go na jałowe przekomarzanki z kimś kto wierzy w jakieś spiskowe teorie na temat wrogich działań naszego kapitana na szkodę swojego ukochanego i jedynego klubu. To raczej wam można wmawiać jakieś wymyślone teorie podobne tym jakie produkuje na skalę masową osoba publiczna, którą wymieniłeś w swoim poście i w które część społeczeństwa wierzy, niestety.
dodano: 30.08.2014, 11:59, #18 Olek [178.42.173.***]
Najlepszym publicystą u Was jest obecnie Pomorski, ale moim zdaniem to rowniez jest dobry tekst... ten tytuł tylko troche zbyt mocny, bo wszystko ma swoje granice, ale tak to calkiem dobrze.
Poziom: 12
dodano: 30.08.2014, 09:23, #19 RzepsonRM
Boże innego tytułu dać nie mogliście?!
Poziom: 19
dodano: 30.08.2014, 01:47, #20 MRCasillas
Nie rozumiem o co chodzi z tym występem Casillas na mundialu popełnił błędy ale to co obronił obronił ładnie.Zastanawia mnie też dlaczego to na Casillas się uwzieliście ? Na nas mówicie fanboyami Casillasa bo go bronimy? Dalaczego mówicie że hiszpania odpadła przez Casillasa? Dlaczego nikt nie wspomni jak wtedy obrona grała? Natomiast w Realu nie widzałem od finału LM aby Casillasowi się jakiś błąd przytrafił.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 30.08.2014, 01:51

Poziom: 30
dodano: 29.08.2014, 23:38, #21 Nefr3n
Żałosny tytuł felietonu! Jeżeli aspirujecie do najlepszej Polskiej strony o Realu Madryt! Jak będziecie tak dalej nazywać swoje tytuły to zamiast iść do przodu bo stronka jest fajna to cofacie się do tyłu! Więcej szacunku do naszych piłkarzy! Hala Madrid!
Poziom: 42
dodano: 29.08.2014, 23:10, #22 MadridistaGP
Brawa dla autora i tego genialnego tytułu! Nic tylko bić gromkie brawa dla redaktora strony fanów Realu, który w taki sposób traktuje kapitana i w swoim czasie jednego z najlepszych bramkarzy świata!
Poziom: 34
dodano: 29.08.2014, 22:02, #23 SpeedyGonzalez
Po co kolejny felieton o Ikerze, wystarczy raczej podpiąć jeden. Co do tytułu to "wynocha" jest lekka przesadą.
Poziom: 18
dodano: 29.08.2014, 20:35, #24 MikuSia
"Tylko człowiek głupi i ślepy nie zauważy w czym, a tak naprawde w kim tkwi problem i bez kogo byłoby lepiej. Osoba która tego po prostu nie widzi nigdy nie powinna nazwać siebie Madridistą i kibicem tego klubu" Nosz kurde czyli połowa naszego składu, która broniła Ikera w tym Cris i Pepe nie są madridistami, to samo Florek i Carlo przez to, że trzymają Ikera w drużynie. Powiesić ich !
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:38, #25 Crystal
Koleżanko, dyplomatyczne wypowiadanie się na temat kapitana po to, aby nie siać zamętu w szatni to nie jest jego bronienie.
Poziom: 18
dodano: 29.08.2014, 20:40, #26 MikuSia
Ostatnio Dudek też dobrze wypowiedział się na temat Ikera... Nie no co za antymadridista.
Poziom: 18
dodano: 29.08.2014, 20:41, #27 MikuSia
Pepe jak stawił się za Ikerem przed Mou to też nie było bronienie ? Za to stracił miejsce w składzie. Coś Mou musiało zaboleć.
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:43, #28 Crystal
O Dudku nie będę się wypowiadał, Mourinho zniszczył Casillasa? Na boga, nikt nie widzi gry Ikera od kilku sezonów? Przecież to są jakieś jaja.
Poziom: 51
dodano: 29.08.2014, 21:35, #29 simon24@vp.pl
"Real Madryt przypomina teraz dyskotekę: wchodzisz i zostajesz tylko jeśli podobasz się bramkarzowi" nie bez przyczyny bierze się takie stwierdzenie. Taka jest prawda, że Iker gra głównie za zasługi. Chłopak jest pod formą bo taka jest prawda,że MOU bez przyczyny nie wpuszczał by słabego Adana gdyby Iker grał genialnie potem przyszła kontuzja i tak naprawde Iker już nie błyszczy lecz ma przebłyski. Taka jest prawda, że Perez nawet nie pomyślał o tym, aby sprzedać Ikera a zostawić, bo iker ma staż i jest legenda. Florentino liczy chyba na to, że Iker postąpi tak jak Raul i odejdzie jak nie będzie prezentował takiego poziom. Tak się nie dzieje. Zresztą zwróć uwagę, ze najwięcej konfliktów w ostatnich latach było z Ikerem, to też o czymś świadczy.
Poziom: 36
dodano: 29.08.2014, 21:00, #30 El_Mastero
Dobra to i ja dorzucę swoje 3 grosze. Były już na tej stronie niemal identyczne felietony o Ikerze (chyba nawet Crystala), więc nie wiem po co kolejny ale ok. Co do Ikera. Kapitan z niego jest fatalny, znaczy się kapitan Realu, w kadrze sprawy mają się trochę inaczej. Bramkarzem jest przeciętnym. Kiedyś był najlepszy na świecie (na swojej pozycji). Te czasy minęły i nie wrócą. Każdy rzut rożny to zagrożenie. Pojawiają się argumenty, że z Navasem było by tak samo. Oczywiście to bzdury. Tu nie chodzi o wzrost, tu chodzi o tendencje Ikera do pustych przelotów, on źle oblicza tor lotu piłki. Odchodzą wszyscy, którzy byli w nienajlepszych stosunkach z "kapitanem". Trener bramkarzy zawsze wolał Lopeza, który został wyrzucony z klubu. Inaczej tego nazwać nie można. Lepszy bramkarz, został wyrzucony. Przyszedł Keylor, który jest 3 razy lepszym bramkarzem od Casillasa. Dzięki temu Carlo może spokojnie stawiać na Ikera przez rok. Forma nie jest ważna, ważne jest to żeby media dały spokój. Casillas przyznawał się do obiadków z dziennikarzami, jego narzeczona (czy może już żona?) podawała w swojej stacji brudny na temat Realu (ciekawe skąd je wzięła co?) i publicznie krytykowała Cristiano (Casillas nie widział w tym nic złego, na szczęście relacje między kapitanem i Crackiem znacząco się poprawiły, a Cris chyba zapomniał o całej sprawie). Pisałem już kilka razy, że gdyby Bernabeu żył i nadal rządził Realem to Casillasa dawno by w tym klubie nie było. Perez zresztą też by go wyrzucił (kiedyś wyrzucił Hierro), ale gigantyczny kontakt wiąże mu ręce. Najzabawniejsze są teorie, że Carlo stawia na Ikera bo jest w lepszej formie niż Navas. No po prostu padam ze śmiechu, bramkarz który co chwile robi puste przeloty jest niby w lepszej formie niż najlepszy bramkarz poprzedniego sezonu w całej la lidze (+ jeden z 3 najlepszych na mundialu). Podsumowując Iker jest problem Realu. Kiedyś był moim ulubionym piłkarzem (w czasach gdy moi idole pokończyli kariery, albo wyjechali do egzotycznych krajów) grającym w Europie. Niestety dzisiaj Iker nie jest tym samy człowiekiem. Jeszcze do do obrońców Ikera. Casillasa bronią głównie dzieci i sezonowcy, którzy myślą, że jak będą bronić Casillasa to będą jacyś lepsi oraz kobiety (cholera wie czemu). Oczywiście jest też grupa normalnych kibiców z długim stażem, którzy go bronią, ale ta pomniejsza się z każdym miesiącem. Ludzie, którzy pamiętają odejścia Redondo, Hierro czy nawet z mniej odległych czasów Raula potrafią sobie wyobrazić klub bez Ikera. PS: Ostatnio widać progres u Casillasa, zaczyna się częściej wypowiadać publicznie, bronić klubu i kolegów z drużyny. Szkoda, że tak późno. PS2: To chyba mój najdłuższy komentarz na tej stronie, jeśli ktoś dotarł do końca to gratuluję i zapraszam do dyskusji :)
Poziom: 20
dodano: 29.08.2014, 21:05, #31 DawidRM
Nic dodać nic ująć kolego. :)
Poziom: 35
dodano: 29.08.2014, 21:29, #32 Carla
Niemniej jednak nie jest to absolutnie powód, by obrażać go przy każdej nadarzającej się okazji.
Poziom: 44
dodano: 29.08.2014, 21:31, #33 -Arek-
Takie komentarze chce się czytać!!!
Poziom: 27
dodano: 29.08.2014, 19:57, #34 Criss1990
Nie zgadzam się z tym , że Mourinho to idealny trener , ale się nie czepiam w końcu to felieton. Co do reszty jak najbardziej.
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:00, #35 Crystal
Jak byk pisze MOIM idealnym trenwrem.
Poziom: 27
dodano: 29.08.2014, 20:42, #36 Criss1990
Dlatego napisałem "ale się nie czepiam w końcu to felieton". Wyraziłem swoją opinię tak jak Ty to zrobiłeś w powyższym tekście, nie był to z mojej strony atak. Z pozostałą częścią się zgadzam.
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:44, #37 Crystal
Nie odebrałem tego jako atak, po prostu w gwoli ścisłości napisałem ten komentarz, żeby wszystko było jasne dla obu stron.
Poziom: 27
dodano: 29.08.2014, 20:49, #38 Criss1990
Spoko potrafię czytać ("Poniższy artykuł nie jest oficjalnym stanowiskiem strony, a jedynie opinią redaktora serwisu.") oraz znam definicję felietonu :D
Poziom: 30
dodano: 29.08.2014, 20:39, #39 Nefr3n
Jutro spodziewam się jakiejś oficjalki co do transferów!:)
Poziom: 35
dodano: 29.08.2014, 20:28, #40 Carla
Tym artykułem jego autor utwierdził mnie tylko w przekonaniu, że należy do bandy hien czyt. antyfanów Ikera, których jedynym celem w życiu jest szydzenie z kapitana Realu, postaci nietuzinkowej i niezwykle ważnej w historii nie tylko Realu, reprezentacji Hiszpanii czy współczesnego futbolu w ogóle. To raczej ty i tobie podobni robią wodę z mózgu ludziom, fanom, kibicom, nie jesteście obiektywni, natomiast z mediów z zajadłością wyszukujecie tylko to co wam pasuje do waszych chorych teorii, które następnie wciskacie na chama w swojej pseudopisaninie.
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:35, #41 Crystal
Serio, wstaje rano z myślą jak tu pohejtować Casillasa. To jest moje jedyne motto w życiu. Czy ja robię komuś wodę z mózgu? Tylko człowiek głupi i ślepy nie zauważy w czym, a tak naprawde w kim tkwi problem i bez kogo byłoby lepiej.
Poziom: 18
dodano: 29.08.2014, 20:37, #42 MikuSia
Już napisałam co tak naprawdę myślę, o tej ślepocie.
Poziom: 42
dodano: 29.08.2014, 20:04, #43 MadridistaGP
Ależ plagiat artykułu na realmadrid.pl. Tylko ubrane w inne słowa, szkoda gadać :/
Poziom: 20
dodano: 29.08.2014, 20:05, #44 DawidRM
A to tylko realmadrid.pl może mieć taką opinię? Myślałem, że to wolny kraj i każdy pisze co chce.
Poziom: 42
dodano: 29.08.2014, 20:19, #45 MadridistaGP
spoko, myślałem, że bycie redaktorem na tym portalu nie polega tylko na wzorowaniu się na innej polskiej stronie fanowskiej i modyfikowaniu ich tekstów. Brawo redaktorze!
Poziom: 20
dodano: 29.08.2014, 20:27, #46 DawidRM
Nie masz pewności, czy nasz redaktor w ogóle ten felieton rm.pl przeczytał.
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:27, #47 Crystal
Serio? Słowo nie jest skopiowane z ich jakiegoś tekstu. Nie interesują Nas oni.
Poziom: 28
dodano: 29.08.2014, 20:22, #48 kondziorno
"niezmiennie jednak mi nie grozi kara pieniężna nałożona przez klub lub federacje, ba, nawet nie zablokują mi dostępu do kanałów sportowych w moim telewizorze" Za to odcięcie od pisania felietonów by się przydało.
Poziom: 30
dodano: 29.08.2014, 20:14, #49 Nefr3n
Jak grał świetnie to żeście go uwielbiali i rozpisywaliście jaki to niesamowity bramkarz ba najlepszy na świecie! A jak ma spadek formy to jezdzicie po nim jak po łysej kobyle! Brak szacunku! Pragnę was oświecić i powiedzieć wam że bramki nie zawala tylko bramkarz a cała drużyna! Gdy Real garał słabo to tracił bramki nie Casillas tylko Real Madryt tak samo jest w reprezentacji Hiszpanii! Jak dostali 5-0 z Holendrami to te szmatławce pisały że głównym winowajcą był Iker a ja się pytam gdzie była reszta drużyny pomoc, obrona!? A tak w ogóle nie jestem jakimś fanem Ikera! Mam do niego szacunek za wszystko co zrobił dla Realu Madryt! Hala Madrid!
Poziom: 15
dodano: 29.08.2014, 20:16, #50 Crystal
Szacunek, za to co robił jest zawsze. Serio, to tylko ja dostaje zawału przy każdej wrzutce?
Poziom: 30
dodano: 29.08.2014, 20:21, #51 Nefr3n
Nie ja też go dostaję!:) Ale o rywalizację w bramce niech wygra najlepszy! Jednak po cichutku liczę na Navasa!:)
Poziom: 4
dodano: 29.08.2014, 20:07, #52 EjPii
Paranoja! OK Iker wyrzuca trenerów i piłkarzy. Kto wyrzucił z Bayernu Kroosa? Może Lahm? Kto sprzedał CR7 z MU? Przecież Ferguson uwielbia tego chłopaka do dziś. Odpowiedź? CZasami wielcy piłkarze sami odchodzą. Dla pieniędzy, sławy u nowych kibiców (ADM był u nas jednym z wielu, a w MU jest gwiazdą). To Wy macie klapki na oczach bo zapominacie, że nie każdy kibicuje Realowi od dziecka i dla Angela, Ozila, Xabiego gra w Realu to po prostu praca. Wszyscy ludzie gdzieś pracują i jak mają ambicję dają z siebie wszystko, ale przy dobrej ofercie zmieniają pracodawcę.
Poziom: 41
dodano: 29.08.2014, 20:05, #53 Popaj
Odszedł Mou, odszedł Xabi, może odejdzie Arbeloa czyli wszyscy Ci , którzy uważali , że Lopez był lepszy. A Święty uśmiechnięty ... Kibicuje Realowi od 1999/2000 i powiem szczerze , że jak kiedyś Iker był dla mnie najlepszym bramkarzem globu to od 2 sezonów jest co najwyżej przeciętny i w tym sezonie posadziłbym Casillasa bez żadnych skrupułów na ławce i do bramki wstawił Navasa. Casillas + rzut rożny = niebezpieczeństwo / pusty przelot.
Poziom: 20
dodano: 29.08.2014, 19:54, #54 DawidRM
Luuuubie to! :D
Poziom: 16
dodano: 29.08.2014, 19:51, #55 realmadryt69
Nie znęcajcie się już nad casillasem:P i tak za rok pewnie odejdzie.
Poziom: 67
dodano: 29.08.2014, 19:40, #56 Wronek
Like !
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.